NIKE Juvenate

vrijdag, juni 03, 2016

 Hi! Vorige week bestelde ik nieuwe sneakers, en wel de NIKE juvenate black. Ik was al een tijdje op zoek naar simpele zwarte sneakers. Wat ik zo leuk vind aan deze is dat het NIKE teken ook zwart is, wat mij altijd wel aanspreekt: ik ben niet zo van de opvallende merktekens. Doordat ze zo simpel en wat minder opvallend zijn kan je zo ook naar wat zakelijkere gelegenheden aan: hoewel ik ze niet snel zou dragen naar een vergadering zou ik ze wel dragen voor een meeting buiten de deur.




Iets wat ook fijn is: ik kan ze ook heel makkelijk aan met sporten. Mijn andere NIKE's , knalroze kaishi', hebben zo weinig profiel op de onderkant dat je er niet te hard mee moet willen rennen, of, in mijn geval, ergens over heen willen springen (geloof me - ik ging vól onderuit). Met deze zou je buiten je work-out kunnen gaan doen of zelfs hardlopen.

Verder lopen ze gewoon als NIKE: alsof je op wolkjes loopt :). 
Wat vind je van mijn nieuwe schoenen? Liefs!

You Might Also Like

4 comments

  1. Deze vind ik ook zo tof, zou ze graag als sportschoenen willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi model! Ik wil voor de zomer graag nog een licht paar Nikes!! Nooit genoeg... Haha.

    BeantwoordenVerwijderen