Fashion Inspo: Minimalisme

dinsdag, september 20, 2016



Ik ben vast niet de enige: uren kan ik spenderen aan het pinnen van mooie plaatjes op Pinterest. Van de meest uiteenlopende DIY's tot aan de laatst gespotte trends in de fashionweeks die weer bezig zijn: ik leef me elke keer weer compleet uit. Ook is Pinterest erg handig voor wanneer je even de draad kwijt bent wat betreft stijl of wanneer je tegen een fashion dilemma aanloopt. Doordat je de plaatjes pint die jou aanspreken, kan je heel simpel je stijl ontdekken. Ook kom ik vaak op nieuwe ideeën voor outfits en hoe ik dingen met elkaar kan combineren.


Zo heb ik laatst ontdekt dat ik steeds meer neig naar wat meer minimalistische kleding. Dat klinkt als iets wat heel erg voor de hand liggend is en je ook zo kan zien wanneer je je kledingkast opentrekt, maar zo ging dat niet bij mij. ''Vroeger'' was ik een beetje allergisch voor het woord minimalisme, tenminste wat kleding betreft. In mijn hoofd was het gewoon iets dat door mensen die liever geen aandacht besteden aan hun kleding werd gebruikt als excuus om de meest saaie dingen ever te dragen.

Ergens tussen vroeger en nu is dat beeld dus zo'n 180 graden gedraaid. Steeds meer waardeer ik de simpele, kwaliteit-boven-kwantiteit uitstraling die minimalistische kleding voor mij heeft. Mijn bord 'fashion' op Pinterest bestaat voor zo'n 85% uit kleding die volgens mij wel als minimalistisch bestempeld mag worden. Hierbij deel ik een paar van mijn favoriete inspiratieplaatjes!


















Je kan me volgen op Pinterest op pinterest.com/evajosephinevr.
Laat vooral jouw (Pinterest)account achter in de reacties, dan neem ik een kijkje! <3

Liefs, Eva

bron: Pinterest

You Might Also Like

2 comments

  1. Love these looks! Do you want to be friends with me on bloglovin? If yes, just follow my blog there, I'll follow your blog back!!! https://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    BeantwoordenVerwijderen